(مرکز زنان افغان)

۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

بی حوصله گی یا ...

راستی تا به حال شده است که روز اول هفته به اندازه تمام هفته خسته باشید و حوصله هیچ کاری را نداشته باشید؟ امروز من چنین حالتی داشتم. بی حوصله، بدون هیچ هدفی فقط وقت گذرانی کردم. فقط چند دقیقه ای با خودم فکر کردم اگر من جای کاندیداهای ریاست جمهوری بودم چه می کردم ؟ آیا مثل این بزرگان پولهای زبان بسته را اینطوری حیف ومیل می کردم ویا از خیر کمپاین به سبکی که فعلا در افغانستان وجود دارد می گذشتم و پولی را که قرار بود برای کمپاین مصرف کنم چند پروژه انکشافی درولایت های مختلف نظر به ضرورت کارمی کردم و بعد قضاوت را هم به خود مردم می گذاشتم که من کارم را کردم و حال شمایید که باید انتخاب کنید! ....
خنده دار است نه ؟ یا شاید هم فکر احمقانه ای باشد . اما بعضی وقتها همین فکرهای احمقانه کارساز است. به هرحال از فکر کردن در ورد انتخابات هم خسته شدم وبا خود گفتم
"صلاح مصلحت خویش خسروان دانند " براستی اگر شما بودید چه می کردید؟

هیچ نظری موجود نیست: